CZ
ENEnglish DEDeutsch
Česky

SLUŽBY

Úvod > Služby > Skladování

SKLADOVÁNÍ

Skladování je významnou součástí našich logistických služeb. Naše skladové prostory jsou vybaveny nejmodernější skladovací technikou a splňují nejpřísnější kriteria pro skladové hospodářství. Skladujeme standardní palety i nestandardně balené zboží Provozujeme celní sklady. Poskytujeme skladovací službu od konsolidace paletových zásilek až po zpracování vysokoobjemových zakázek.


Výhody našeho řešení:

Příjem, kontrola, skladování, evidence, identifikace, pohyb zboží, atd. jsou řízeny vyspělým systémem, který umožňuje pravidelné reporty, inventury a on-line řízení toků zboží zákazníky. V případě potřeby jsme schopni skladovat zboží v lokalitě a za technologických podmínek určených zákazníkem. V souvislosti se skladováním zboží poskytujeme velké množství doprovodných, ale i dalších logistických služeb až po 3PL řešení.



PŘÍJEM ZBOŽÍ

  • kvalitativní i kvantitativní vstupní kontrola
  • paletové i kusové zboží
  • vykládka kontejnerů
  • pořizování požadovaných informací / šarže, expirace, výrobní čísla, ... / do informačního systému
  • odeslání potvrzení o převzetém zboží formou elekronických dat

KOMPLETACE

  • možnost výběru systému vychystání FIFO nebo FEFO
  • vychystání objednávek na základě požadavků zákazníka
  • možnost vychystání definovaných jednotek - kusy, kartony, palety
  • vychystání prostřednictvím čteček čárových kódů
  • vychystání dle šarží, čísel palet, či výrobních čísel

EXPEDICE

  • balení dle požadavků odběrných míst
  • plná kontrola zboží
  • potvrzení expedice zboží ze skladu elektronickou formou / data v požadované struktuře a obsahu
  • vybavení expedovaného zboží požadovanými doklady k objednávce

TYPY SKLADOVÁNÍ

  • suché skladování - teplotní režim 8°C až 26°C
  • skladování v regálovém systému
  • skladování na volné ploše
  • dodržování všech legislativních norem
  • kontrolovaný teplotní i vlhkostní režim
  • pravidelné interní audity zaměřené na dodržování procesů a bezpečnosti práce
  • pojištění zásob

ADMINISTRACE

  • automatické zasílání denních a měsíčních reportů dle požadavků klienta
  • možnost nastavení vzhledu dokumentace v závislosti na koncovém odběrateli
  • možnost tvorby uživatelských reportů
  • administrativní zpracování skladových operací
  • možnost vkládání záznamů přímo do informačního systému zákazníka

Sklad je v provozu 24 hodin denně a je vybaven moderní manipulační a regálovou technikou.


Zákazníci zde mohou skladovat své zboží za velmi výhodných cenových podmínek dlouhodobě i pouze dočasně.



Marták Logistic s.r.o. - Nákladní doprava, spedice, skladování

ČASOVÁ OSA

1998
Začátky
2004
Vznik firmy
Marták Logistic
2008
Nové
zázemí firmy
2013
Založena pobočka
České Budějovice
2014
Založena pobočka
Praha
2016
Výstavba
skladových hal